Vill komma i form!

Det är säkert inte bara jag som vill komma i form! Vem vill inte ha en snyggare kropp? Just nu känner jag att jag vill satsa på att komma i form till sommaren men samtidigt är det något som tar emot. Varför ska jag ha en snygg kropp om jag ändå inte går ut pga. ansiktet? Men tänk om ansiktet blir bättre och jag inte tränat, då kommer jag förmodligen inte heller vilja gå ut och visa mig i sommarkläder. Så nej, jag ska komma i form! That´s it! Jag är faktiskt väldigt intresserad av träning & hälsa även om jag inte tränat på länge och inte ätit så värst nyttigt. Men jag ska försöka ändra på det nu. Ska börja skriva matdagbok så jag har koll på vad jag äter + träna mer. Älskar att löpträna. Idag sprang jag 8 km, var ett tag sen jag sprang så det fick räcka. Tänkte köra 8 km 3 gånger denna vecka, och nästa vecka 10 km minst 3 gånger. Fast jag lär väl få sån träningsvärk nu! otränad som man är..

Jag tänkte i alla fall börja skriva lite hälsotips på bloggen. Det är kul att gå tillbaka och kunna läsa tycker jag. Läser mycket på internet om träning och hälsa och de tips jag tycker låter bra kommer jag lägga upp här så det eventuellt bli lite mer uppdatering på bloggen. Känns tjatigt att skriva om mitt ansikte hela tiden och gnälla. Men samtidigt är det en blogg där jag vill blotta mina känslor och vilket helvete det är. Men det blir lite av varje! Ska ju snart på min behandling på kliniken (nästa vecka åker jag). LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0