10 km

Fasen vad jag pressade mig själv idag när jag sprang. Tänkte på allt äckligt jag tryckte i mig igår och blev sjukt taggad. Orkade faktiskt 10 km även om jag inte trodde att jag skulle göra det idag. Så nu har jag inte lika mycket ångest längre. Egentligen borde jag röra på mig mycket mer, man blir så glad av att röra på sig och träna tycker jag. Dessutom släpper man alla tankar om ansiktet och allt annat och bara fokuserar på träningen. Ska försöka hinna med att träna lite imorgon också. Ska jobba tretton timmar men måste försöka hinna med ett pass. Det hade känts bra! Måste även försöka äta nyttigt i helgen (oftast då jag brukar frossa) men ska kämpa på. Vill verkligen nå mitt mål snart.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktig du är! :) tretton timmar, oj.. vad jobbar du med?

2011-01-07 @ 00:02:31
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är ett långt pass för min del idag. jag jobbar som personlig assistent. vad jobbar du med? (om du jobbar). :)

2011-01-07 @ 11:24:27
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0