Viktklubb ?

Du ska inte gå ner i vikt!


Det finns inga medicinska skäl för dig att gå ner i vikt. En viktnedgång kan till och med vara skadlig för din hälsa. Du får inte bli eller vara medlem i ViktKlubb.se om du är underviktig. Vi accepterar inte medlemmar som har ett BMI under 20. Målet för dig bör vara att leva sunt - inte att gå ner i vikt.

PS. BMI (Body Mass Index) ska inte ses som ett exakt mått på eventuell över eller undervikt. Om du exempelvis är mycket muskulös kan du få ett högre BMI.

Ditt BMI är: 19.6



Där får jag alltså inte bli medlem, annars verkar faktiskt viktklubb vara väldigt väldigt bra! Typiskt!


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Det var riktigt, riktigt gott! Jag väger min gröt, har inte riktigt koll på hur många dl det är men jag tar det som står angivet som 1 porion på paketet. Kika där så ser du :)



Jag måste bara fråga vad det är du vill uppnå med din kost och sätt att äta?

2010-03-23 @ 12:44:25
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0