Mot bättre tider...?

Godmorgon!

Har lite dåligt samvete för att jag varit så dålig på att blogga på senaste. Och denna gången är det faktiskt inte pga. att jag mått så dåligt (brukar vara en anledning till att jag inte har lust..), utan jag har mått otroligt bra! Under några dagar har livet känts helt okej. Likaså huden. Har självklart mina dagar då jag tycker att huden är skit och ser jätteäcklig ut men det blir bättre & bättre. Om jag tittar tillbaka så kunde jag inte ens kolla mig själv i speglen för ett år sen. Nu kollar jag mig i alla fall en gång om dagen. Och jag har till och med börjat använda lite smink! Har jag inte heller använt på ett år ungefär. Och ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag gått upp några kg i vikt när jag mått dåligt pga. att jag hetsätit så mycket. Senast igår när jag vägde mig så vägde jag min "mål vikt". Blev verkligen hur glad som helst! Har gått ner alla kg jag lagt på mig, men däremot så är jag inte i samma form..

Eftersom att sommaren närmar sig och jag har i princip bestämt mig för att få en bra och rolig sommar så åkte jag till Göteborg igår och blekte tänderna. Så nu är tänderna vita och fina och man känner sig lite fräschare enbart därför. Passade även på att handla lite nya kläder. Nästa vecka väntar en ansiktsbehandling (portömning) samt ett frisörbesök. Min IPL behandling som jag skulle gått på nästa vecka avbokade jag faktiskt, eftersom att jag fick så mycket blåsor sist så känns det som att min hud behöver vila några månader innan jag kör på igen.

Jag hoppas innerligen att mina dagar kommer fortsätta i samma riktning nu.. Vet att jag kommer må dåligt till och från men jag måste skärpa mig och fokusera på det bra jag har i livet. Har blivit sambo, helt underbart! Och enbart en sån sak har gjort att livet känns lättare och definitivt roligare. Vi har planerat en inflyttningsfest i juni, och då har jag bestämt mig för att festa och ha kul med mina vänner. Hoppas bara det blir så! Så man kan säga att det blir "startskottet" för ett bättre liv och en bra sommar. Vill få tillbaka mina gamla vänner och ha lika kul med dem som jag en gång haft.


Kommentarer
Postat av: K

Hej!! Jag bara undrar om du fortfarande har kvar Mene & Moy revitalizing gel?? skulle gärna köpa den direkt isf :) Mvh

2011-05-24 @ 09:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0