IPL behandling nr 2

Idag har jag min andra IPL behandling. Jag kan inte påstå att huden har förbättrats något sen min förra behandling. Men som sagt, jag vet att det inte kommer bli bra på en ända behandling. Jag ber bara att det kommer se bättre ut efter jag hunnit med de 5 - 6 behandlingar jag ska göra innan sommaren. Annars blir det en minst sagt lika tråkig sommar som förra året. Och det vet jag inte om jag klarar av! Ska be henne höja inställningarna idag och köra lite mer agressivt. Men det är inte säkert hon vill det eftersom min hy är ganska känslig. Men jag hoppas att hon gör det ändå.



Kommentarer
Postat av: annie

Dear Sir or Madam,



This is Annie from Beijing Nubway S&T Development Co.,Ltd.We are a manufacturer of beauty equipments for the skin improvement and skin disease treatment .



Our main beauty equipments are below:

1.IPL Hair Removal System

2.RF-Fractional CO2 Laser System

3. Ultrasonic Cavitation Body Slimming System

4.Tattoo removal Laser

5.Skin Analyzer System

6.RF Skin Care System|machine

7.Diode Hair Removal Laser

8.Nd-yag laser skin care system



Other main equipments include E-Light system,Oxygen Series System,Hair and Scalp Analyzer System, LED/PDT System ,RF System, Microdermabrasion machine,Teeth Whitening Series and so on,

Now IPL System and RF-Fractional CO2 Laser System are our promotion products.

If you want to find more products, please visit WWW.NUBWAY.NET ,the detailed information is in the attachment ,please check.





Kind Regards



2011-03-30 @ 09:20:49
URL: http://www.nubway.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0