Sjuk

Godkväll gott folk!

Vill börja med att säga att jag har svarat på lite kommentarer i samma inlägg där ni kommenterat. Brukar göra det och det hade varit kul om ni kunde svara på de frågor jag har till er :)

Jag har tyvärr gått och blivit sjuk. Haft extremt ont i magen, halsen, känt mig febrig och allmänt förjävlig i hela kroppen. Slutade med Detox tabletterna eftersom jag ändå känner att de inte gör så mycket nytta nu när jag är sjuk och inte kan träna. Har dessutom fått ont i mina benhinnor. Åkte på benhinneinflammation för några år sen när jag spelade fotboll och det tog lång tid att bli av med. Känns nästan likadant nu. Hoppas verkligen att det försvinner :( Jag som kände mig så duktig med träningen. Tyvärr har det blivit så dessa dagar att jag både ätit glass och massa mackor. Jag älskar mackor! Finns typ inget godare, dock vet jag att det inte är så nyttigt och äter därför aldrig bröd i princip. Men nu när jag är sjuk, ja, då har jag minsann ätit så det står härliga till! VARFÖR GÖR JAG SÅ? Ni anar inte hur arg jag blir på mig själv. Tänker att det liksom inte spelar nån roll, jag är ju ändå sjuk och kan dessutom inte träna, då behöver man ju inte va nyttig. Dumma tankar!! Jag blir galen! Nu har det ju redan skitit sig återigen men så fort jag blir frisk gör jag definitivt ett nytt försök att bli nyttig. Haha, detta börjar bli patetiskt!

Inte nog med det, jag har dessutom gått och skadat hela ansiktet med syra. Smart som jag är så lägger jag en kemisk peeling i ansiktet dagen efter jag använt Aberela (A vitamin). Det ska man absolut inte göra tydligen! Så nu har jag helt sårig i ansiktet och när jag väl har sår så kan jag inte sluta pilla på dem. Ni skulle bli rädda om ni såg mig nu. Ser ut som att jag skrapat upp hela ansiktet. Hoppas det läker. Jag vill ju inte ha mer ärr! Ändå utmanar jag ödet på detta vis. Inte så värst smart av mig!


Som ni förstår har mina dagar inte varit de bästa. Är så jäkla arg på mig själv just nu!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad synd att du har blivit sjuk!

Dock tycker jag inte att du ska vara arg på dig själv för att du äter mycket. När man är sjuk i feber och har frossa kan ämnesomsättingen höjas för att kroppen försöker bekämpa sjukdomen och för att den håller sig varmare än annars. Vet inte hur stor skillnad det är (och det kanske inte alltid blir så), men senast jag var sjuk åt jag mer än vanligt och gick ändå ner i vikt. Så unna dig lite extra och krya på dig! :)

2011-01-28 @ 14:01:53
URL: http://stenalderskost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0