Mene & moy rengöring

Har precis beställt hem 2 stycken rengöringar från Mene & moy. Har köpt 2 likadana rengöringar men det är ganska skönt att ha ett litet "lager" hemma så man slipper köpa allt för ofta. Älskar verkligen deras rengöring! Har sagt det förut men jag är förälskad i den. Den rengör verkligen på djupet och huden känns super fräsch efter användning. Jag har prövat många rengöringar under åren men har aldrig direkt fastnat för någon, förutom denna :) Så den kan jag starkt rekomendera!

Såhär står det om deras rengöring, (och jag kan inte annat än att hålla med):

Rengörande lotion med 15% glykolsyra Lämpar sig för normal hud och för fet hud med acnetendens. Glykolsyran tar effektivt bort döda hudceller och minskar vidgade porer utan att rubba hudens fysiologiska jämvikt. Den rengör huden på djupet, förbättrar hudens textur, gör hudfärgen klarare, sanerar huden. Cleanser optimerar de övriga hudvårdsprogrammen från Mene&Moy System. Face and body Cleanser 15% används även vid acne på kroppen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0