Lite att göra..

Idag har jag lite att göra eftersom att jag åker imorgon. Måste handla lite saker att ha på tåget såsom tidningar, lite mat osv. Måste även ladda ipoden med lite nya låtar! Och packa lite kläder. Känns bra att jag valde att åka upp en dag innan, eftersom att vädret så ostabilt och tågen är säkerligen inte så pålitliga. Ska även försöka hinna med att träna idag. Körde faktiskt 10 km igår, försökte verkligen peppa mig själv sista biten. Hade väldigt ont i fötterna men körde på ändå. Det är ganska kul att tävla med sig själv och hela tiden försöka förbättra sin tid man springer på. Ska köpa lite hälsotidningar att ha med imorgon, tycker det är otroligt kul att läsa och lära mig nya saker.

Igår tog jag även tag i mitt sociala liv lite. Träffade min bästa vän (ses inte så ofta nu förtiden pga. mig). Var till och med utomhus lite och gick på gallerian och kollade kläder & fikade. Hade dock ångest nästan hela tiden och försökte gömma ansiktet. Känns inte så trevligt att fika och umgås när det känns som att alla kollar på en och viskar "kolla på henne, hur fan ser hon ut", typ.. Men huvudsaken va att jag va ute lite och gjorde något med min vän. Vi har inte gjort något på över 1 år förutom att ses bara vi hemma hos någon. Men det kommer nog ta tid innan jag kommer känna mig hyfsat bekväm ute. Om det ens kommer att ske? Undra om man någonsin kommer känna sig bekväm utomhus...


Kommentarer
Postat av: LOLLO

Du kommer känna dej bättre utomhus om du fortsätter kämpa på:)

2011-01-15 @ 00:07:38
Postat av: isabellla

Kom i form på det där itrimcentret?? hört att de ska vara bra, googla på itrim? :)

2011-01-15 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0