Börja blekna..

Godmorgon!!

Kollade mig precis i speglen och ärligt talat så ser de röda ärren mycket bättre ut än de gjorde för typ tre veckorsen. Konstigt? Nu är de väldigt bleka och syns faktiskt inte så mycket. Vet inte vad jag gjort dock som har hjälpt de röda att blekna, Mederma har jag ju inte använt på ett tag eftersom jag blev så röd. Men däremot har jag ju använt lite lättare kemiska peelingar, kanske är de dem som gjort huden lite finare? Hur som helst så klagar jag absolut inte. Nu ser nästan min högra kind (den som alltid varit värst) bättre ut än min vänstra (som jag ändå tycker sett helt okej ut). Man blir glad när det går frammåt! :) Känner lite mer hopp för varje gång jag ser en förbättring i huden. Nu ska jag åka och jobba lite sen blir det löpträning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0