2011

Då var det nytt år! Känns på ett sätt skönt att lämna 2010 eftersom det varit ett dåligt år för min del. Hade det faktiskt ganska trevligt igår trots att jag inte var på humör tilll att börja med. Fick däremot väldigt ont i magen av all mat vi åt. Men det var det värt, blev god mat och sällskapet var bra. Fick även en komplimang för min hud att den hade blivit mycket bättre, vilket värmde enormt. Man blir så glad när man hör sånt! Nu tänker jag verkligen satsa allt för att mitt 2011 ska bli bättre :)

Ser fram emot behandlingen (om ca 2 veckor). Är jätte förväntansfull men har som vanligt inga direkta förväntingar. Vilket är bäst. Då kan man inte bli så missnöjd! Och jag vet inte om min hud är svullen efter rollningen i måndags (vilket den säkert är) men min hud har faktiskt sett ganska okej ut nu några dagar. Men det återstår att se hur länge det känns såhär.. Är rädd att jag kommer få ett utbrott med finnar nu när jag har ätit så mycket skräp mat :/ Men nu är det skärpning med maten för min del!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0