Förväntansfull

Livet känns redan lättare på något sätt nu när jag vet att jag ska göra fler behandlingar innan sommaren. Hon som ska göra behandlingarna på mig har ju även utlovad resultat och då känns det verkligen värt att satsa på dessa behandlingar. Och redan nästa vecka är det ju dags! :) Ser fram emot det mycket!


Jag körde även med min Dermaroller i fredags hemma. Rollade lite lätt på båda kinderna. Blev ingen "agressiv" behandling eftersom jag egentligen vill låta huden vila så mycket som möjligt innan de andra behandlingarna. Så det blev bara till att jag rollade väldigt lätt. Annars brukar jag ta i för kung och fosterland typ. Har bestämt att om mitt ansikte kommer bli bättre, samt om jag lyckas gå ner de kg jag måste i vikt, så blir det en shopping/skönhetsresa för min del i maj. Kommer bara åka till Göteborg dock för att shoppa massa nya kläder, fixa mitt hår (färga det + klipp), bleka tänderna med brilliant smile osv. Det låter väl inte helt fel? Det ska bli min stora belöning om jag lyckas kämpa och mår bra. Så jag kan bara hålla tummarna att det bli så.



Kommentarer
Postat av: Caroline

va skönt! Hålla alla mina tummar för dig att de blir så=)

2011-02-15 @ 14:17:11
Postat av: Anonym

Tack Caroline :) :)

2011-02-16 @ 05:53:15
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0