Steg framåt

Idag har jag gjort ett ganska stort framsteg för mig själv. Låter säkert jättelöjligt för vissa, men jag tog mig faktiskt in till stan. Jag har inte vistats i stan på snart 2 år. Jag var dock tvungen, skulle in och hämta en sak som lämnats in på lagning. Åkte in tidigt, redan vid 10:00 för att vara säker på att det inte va så mycket folk där. Och det kändes faktiskt helt okej. Trodde det skulle kännas riktigt jobbigt. Hade förmodligen känts extremt jobbigt om jag hade träffat någon jag känner eller om det hade varit jättemycket folk. Men det är i alla fall ett steg i rätt riktning för min del. Sommaren närmar sig och jag känner mig inte alls "redo"! Jag vill fortfarande inte visa upp mig hemska ansikte. Jag hoppas att jag kommer känna mig lite fräschare när man blir lite solbränd. Och jag hoppas verkligen inte att alla röda märken framhävs!




Jag vill ha en bra sommar med mina vänner och min pojkvän. Jag vill kunna sitta på uteserveringar och vistas bland folk utan att må dåligt och tänka att alla kollar på mig. Jag vill känna mig fin igen och få tillbaka mitt såkallade självförtroende, det är som bortblåst. Jag vill börja leva igen..



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag har läst din blogg länge och vill bara säga att det är jättekul att höra att du gjort framsteg. Inte alls löjligt, man ska alltid utgå från sig själv. :) Vet själv hur det känns när man inte vill vistas bland folk pga hyn. Försök njuta av sommaren fast att din hy kanske inte hinner bli som du vill tills dess. Du förtjänar att må bra och göra roliga saker! Kram

2011-04-15 @ 20:12:31
URL: http://annaskostochmat.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bra där!!

Jag vill precis samma sak. Jag vill kunna leve utan de ständiga tankarna på hyn=(

2011-04-15 @ 20:27:40
Postat av: scarface

Samma här-hyn är ett stort och plågsamt hinder i livet :-(

Hela mitt ansiktet är "förstört"-stora porer,gropar,ärr samt lider av att hyn blir glansig/svettig otroligt mycket.Känns som folk bedömer,dömer en när de ser den förstörda hyn,värst är tjejer i samma ålder tycker jag-de verkar stirra och tissla känns det som :-(

2011-08-07 @ 08:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0