Negativt x 2

Jag har varit så himla nervös sen jag var på vårdcentralen och läkaren sa att jag måste göra om gravtestet. Har nu gjort 2 stycken (ett igår och ett idag), och båda visade negativt (=inte gravid). Vilken lättnad! Känns som att man kan pusta ut nu. Vet faktiskt inte vad jag hade gjort om jag hade varit gravid, och det känns som att det hade varit ett jobbigt beslut att fatta. Men nu slipper jag fundera på det något mer!

Underbart väder ute idag och jag önskar verkligen att jag hade kunnat lega ute i solen. Men får som sagt inte det pga. behandlingarna jag gör. Längtar tills jag också kan lägga mig i solen och njuta. Jag älskar verkligen sol, och framförallt att sola. Men jag kommer definitivt vara noga med solskydd nu. Är rädd om min hy nu och kommer aldrig mer att ligga och pressa med olja i ansiktet som förr. Usch, så dum man varit! Det lär man ångra sen när alla rynkor kommer.

Nästa vecka är det dags för IPL behandling nr 4. Blev inget rollande denna vecka då jag haft fullt upp med annat dessa dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0