....

Usch vad mina tankar snurrar!! Även om jag inte fått svart på vitt att jag är gravid så känns det faktiskt inte så bra förtillfället :/ Vad händer OM jag är det? Vet inte alls hur jag kommer reagera! Men kan inte sluta tänka på vad som händer om det är så att gravtestet visar positivt.. Tror jag ska göra det på fredag tillsammans med pojkvännen. Känns nog bäst att han är med! Det gäller trots allt oss båda. Läkaren tyckte att jag ska göra om det inom 48 timmar så det får bli så. Men det känns så himla olustigt allting. Tänk så kommer jag få mycket akne nu pga. hormoner? Även om man gör abort så hinner man säkert få en hel del hormoner. Men jag vet inte mycket om det där med hormoner när man är gravid! Har verkligen noll koll. Men det hade ju varit lagom roligt att få tillbaka detta helvete nu när man äntligen har blivit av med det. Och eftersom att jag är så olycksdrabbad så lär det säkert ske!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0