Behandling

Idag har jag varit på den "uppstramande" behandlingen. Vet ärligt talat inte om jag ska gå på den fler gånger! Vet inte om den gör så mycket nytta. Blir kanske nån behandling till med den. Den behandlingen gör inte alls ont och känns mest som massage fast det sticker till i huden lite då och då. Men inget som gör speciellt ont! Inget att jämföra med ipl behandlingen. Fått kommentarer om min hy under de senaste dagarna. Min granne sa "guuuud så fin du har blivit i ansiktet"! Blev väldigt glad faktiskt att hon la märke till det. Sen berättade hon att hon också hade haft problem med sin hy när hon var tonåring och att hon också mådde jättedåligt över det. Och idag när jag väntade på bussen kom en vän fram som jag inte sett på ett tag och sa att hon var avundsjuk för jag hade fått så fin hy! Hur kul är inte det att höra?

Imorgon tänkte jag köra en behandling med dermarollern! Känns som att det va längesen jag gjorde det nu.. Och nästa vecka är det dags för ipl behandling nr 4.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh va roligt o höra! Då går de på rätt håll:)

2011-04-20 @ 10:41:35
Postat av: Daniel

H

2011-04-25 @ 00:53:18
Postat av: Daniel

Hej! Först och främst vill ja säga att du e grym som Har den här bloggen och berättar allt så här i detalj, för man kan verkligen känna igen sig i allt de du säger. Jag har haft acne i flera år och dem försvann efter en kur med roacuton, tyvärr så ledde de till lite gropar o röda prickar på ena kinden precis som på dig. Har inte riktigt testat nåt för att få bort de då min hudläkare sagt att ja ska vänta, Vilket ja gjorde i två år. Iallafall så jag testade ematrix två behandlingar, såg inga resultat. Nu har jag bestämt mig för att göra nåt för jag är trött som fan på det här, så jag tänkte göra en hudslipning du berättade om den i början men slutade sen va tyckte du om den? Är det värt? Vart gjorde du den?

2011-04-25 @ 01:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0