Behandling nr 3

Idag har jag varit på min 3:e IPL behandling. Gjorde ganska ont faktiskt och varje gång hon skulle "skjuta" med lasern i ansiktet så hoppade jag till. Fick tårar i ögonen precis som förra gången. Kanske beror på att hon använder en väldigt hög inställning på mig! Hon frågade om vi skulle sänka eftersom hon såg att jag tyckte det gjorde ont men jag sa bestämt NEJ! Förhoppningsvis kommer resultatet snabbare om vi kör mer agressivt. För kör vi ett program för mina röda märken efter aknen, och sedan kör vi ett annat program som heter "skin rejuvenation". Det ska strama upp huden och föryngra huden, och förhoppningsvis hjälpa ärren/groparna på traven. Sen kommer jag eventuellt börja köra med dermarollern emellan mina IPL behandlingar då hon rekomenderade det för bästa resultat!


Ska bli roligt att se om man kommer märka någon skillnad efter denna behandlingen. Jag håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: q

gör du behandling för gropar/acne nu el för de röda märkena?

håller tummarna för dej!

2011-04-05 @ 00:07:02
Postat av: Anonym

Hejsan!



Jag gör behandling mot mina röda märken, och mina gropar. Akne har jag ingen längre (utan jag får en finne då och då). Innan hade jag fullt med bölder över hela kinderna som gjorde så galet ont att jag inte kunde tvätta mig i ansiktet. Vad har du för typ av akne?



Kram

2011-04-05 @ 14:04:25
Postat av: q

hej, ja jag har mest röda märken, lite gropar men ej så farligt. har de bleknat på dej nu efter tredje behandlingen?

2011-04-05 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0