Snart dags

Om ca 6 timmar åker jag hemmifrån. Som sagt väntar en ganska lång resa och det kommer bli riktigt jobbigt att behöva ställa klockan på 03.00 i natt! Då ska vi köra 1 ½ timme bil till tågstationen där tåget går. Och sen blir det tåg ca 4 timmar. Har packat ner ipoden, lite tidningar och en bok att läsa. Annars blir jag rastlös. Men förhoppningsvis kan man sova på ditvägen, kommer nog behövas. Och sen ska jag vara på kliniken klockan 10.30 :-) Och jag hoppas verkligen på det bästa! Och jag ber till gud att jag inte får komplikationer osv.. :/ Men med min vanliga tur lär jag väl få det!


Kommentarer
Postat av: Rick

Duuuuu..Du ska ju inte tänka så har vi väll bestämt:?;)..Tänk positivt, det kommer gå bra! Lycka till!

2010-09-26 @ 23:13:14
Postat av: Caroline

Håller tummarna! :D de kommer gå superbra!

2010-09-27 @ 11:13:17
Postat av: Anonym

Tack så mycket :)!!

2010-09-27 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0