Fundering

Jag läste precis ett reportage i en tidning om en tjej som mådde så dåligt pga. sina finnar och sin hy att hon isolerade sig totalt. Jag måste säga att jag kände igen mig i precis ALLT hon skrev, och det handlar inte bara om finnar utan en massa andra saker också. Att man exempelvis aldrig blir nöjd med sig själv osv.. Hur som helst så visade det sig att hon hade en sjukdom. Jag ska ta och läsa lite på internet om sjukdomen eftersom jag kände igen mig så mycket. Den är dock inte så känd här i Sverige så det är inte många som kan ställa diagnosen tydligen.. Och jag har ju varit hos en psykolog förut pga. att jag mådde dåligt pga. mitt utseende (och då hade jag inte ens finnar eller ärr) men mådde jättedåligt ändå. Jag börjar faktiskt tro att jag inte är frisk..

Kommentarer
Postat av: h

jag känner också igen mig!

2010-10-22 @ 14:02:30
URL: http://hannahsangberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att man inte är ensam :(

2010-10-23 @ 08:31:48
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0