Bestämt mig!

Nu har jag äntligen bestämt hur jag ska göra! Känns skönt och jag ska försöka att inte hålla på att tivla på mitt beslut. Jag har bestämt mig för att köra på behandlingen som går ut på att man lyfter ärren. Pratade med kliniken idag och det kändes jätteskönt och jag blev mycket lugnare efter samtalet. Det som kan göra att ärret blir fulare är om man har jävligt otur och får en infektion (hade inte blivit förvånad om det händer mig..), MEN risken är jätteliten. Men självklart finns den. Men som när man gör många andra sorters ärrbehandlingar, exempelvis TCA syra som tar bort det översta hudlagret så brukar man äta antibiotika pga infektionsrisken, det behöver man inte göra med denna behandlingen eftersom att det är en väldigt okomplicerad behandling. Så, jag känner att jag inte har mycket att förlora och jag har stort förtroende för kliniken jag ska till. Jag kommer självklart vara nervös i vilket fall som helst, tankarna kommer finnas där att det kan bli värre fram tills dagen när det läkt.


Kommentarer
Postat av: t

Lycka till!!:D

2010-09-09 @ 17:49:32
URL: http://aakne.blogg.se/
Postat av: olivia

Our company ,BEIJING NUBWAY S&T DEVELOPMENT CO.,LTD specialzing in the manufacture and exporting of beauty equipment for the skin improvement and skin disease treatment .

For example,Nd-yag Laser(Laser tattoo removal),Ultrasonic Fat Burning System,Ultrapulse Fractional CO2 laser,(Multifuction)IPL System,CO2Laser, ,RF,Skin Analyzer System,LED Skin Care Systemand so on



NowIPL System and Skin Analyzer System is our promotion product now.



If you want to find more products, please visitWWW.NUBWAY.COM, or www.china-ipl.com Now we are promoting Skin Analyser System for testing and analyzing Skin, also Microwave Fat Burning Machine and Fractional Laser System and Oxygen Infusion System, Hair Analyzer is our promotion now,My email:[email protected]

2010-09-10 @ 11:06:17
URL: http://www.nubway.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0