Tisdag

Har sovit ganska dåligt i natt och varit rädd att mitt ansikte ska bli värre, eller börja göra mer ont. Däremot tycker jag inte att jag har lika ont idag, det känns ömt, men inte samma känsla som igår. Däremot så kände jag på plåstret igår och det kändes lite kladdigt. Vilket förmodligen betyder att det ligger var under plåstret. Jag hoppas dock att det inte är så! DET FÅR INTE VARA SÅ!

Får se hur det känns under dagen med ansiktet. Det kliar även lite vilket läkaren sa var ett bra tecken då det kliar när det är uppe i läkningsprocessen. Fick en kräm utskriven som jag ska använda när jag tagit av mina plåster. Men det värsta som kan hända är att huden har "dött". Denna oro är inte bra för kroppen känns det som. Måste försöka slappna av! Sen är jag även orolig äver de små finnarna jag har fått. Dem måste bort innan jag ska tillbaka till kliniken. Annars kan man tyvärr inte genomföra nästa behandling jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: LUNA

Hoppas de blir bra för dig!!

2010-10-05 @ 23:33:43
Postat av: Teresa

Lycka till!

2010-10-05 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0