svimfärdig

Usch nu är jag alldeles svimfärdig. Jag håller på att plocka bort mina plåster, och jag är livrädd att jag ska råka dra med huden han lyft. När jag drar sakta ser det ut som att hela huden följer med och jag blev helt svimfärdig och fick ta en liten pause. Men det var bara massa klister som följde med. Har än så länge bara tagit 1 plåster av 4 av de lyft han gjorde. Alla andra plåster är ingen fara för där har han jobbat under huden och inte över. Svårt att förklara!

Jag vill inte hoppas för mycket ännu men av det jag tagit bort ser det jättebra ut. Sen är det säkert svullet också så jag vill inte hoppas allt för mycket ännu.

Kommentarer
Postat av: EGOINA

Hoppas det löser sej. TÄnker på dej:)

2010-10-07 @ 15:24:33
Postat av: Anonym

Hej. Undrar hur det har gått? Hoppas allt är bra med dig :)

2010-10-16 @ 10:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0