Ont

I morse vaknade jag med värk i min vänstra kind! Vilket inte alls kändes bra. Är livrädd att jag åkt på en infektion eller något annat som kan leda till fular ärr. Självklart min värsta mardröm! Har haft ont från & till hela dagen, det släpper emellanåt och kommer tillbaka ibland. Känns jobbigt. Dessutom är det otroligt stressande att inte veta vad det beror på. Eftersom jag fortfarande har plåster så ser jag tyvärr inte själva "såren", eller om det är svullet, om det kommer var eller gulaktiga vätska osv! Jag hoppas innerligen att det känns bättre i morgon och inte känns såhär. Ringde till läkaren som sa att jag ska se hur det känns i morgon. Usch, så jobbigt om man skulle få komplikationer som leder till att ansiktet blir fulare! Det är de enda jag kan gå runt och tänka på just nu.. Och om det skulle ske kommer jag ångra mig hur mycket som helst att jag gjorde detta. Ibland undrar jag varför man utstätter sig själv för saker om man vet att det kan bli värre. Men det finns ju en chans att det blir lite bättre också. Och jag har ju hela tiden känt att jag inte har något att förlora. Så jag får hålla tummarna helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0