Jobbigt

Det är lite jobbigt med mina stora plåster/bandage! Man känner sig ofräch och vill bara ta bort och tvätta huden. Men man får härda ut! Dessutom är det måttligt pinsamt när folk ser en när man ska gå till bilen eller dylikt, eftersom man inte ser riktigt klok ut. Men imorgon är det redan onsdag vilket betyder att det bara är två dagar kvar tills jag kan ta av det. Ska bli jätteskönt och jag är lite spänd inför hur röd huden kommer vara och hur den kommer se ut. Ska bli spännande att se hur allt läker och om det uppstår komplikationer eller inte. Man kan ju hoppas att man har turen på sin sida för en gångsskull och slipper komplikationer.

Har dessutom fått lite små plitor i pannan. Har precis lagt lite salicylsyra peeling där och jag hoppas att de försvinner snart. Och att de inte utvecklas till stora finnar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0