Antidepressiva

Idag ska jag börja med mina antidepressiva igen. Har ätit dem förut men som jag skrivit slutade jag med dem pga. att hudterapeuten trodde att jag fick tillbaka all min akne av medicinen. Var hos läkaren i veckan som sa att hon inte hade hört någon som fått akne av medicinen. Så jag litar faktiskt på henne och kör på ett tag. Mådde väldigt mycket bättre när jag åt dem sist och jag hoppas att jag kan få tillbaka lite livsglädje denna gången också. Och jag kan bara hoppas att det inte va pga. medicinen aknen kom tillbaka.

Jag har även varit i kontakt med läkaren som gjort mina behandlingar. Är inte riktigt nöjd så jag får kanske åka dit igen och se om vi kan göra något mer. Vilket jag hoppas vi kan. Men då blir det till att spara ihop pengar snabbt. Vill hinna med en till behandling innan sommaren. Låter kanske som att det är långt dit men man får inte göra någon sådan behandling 3 - 6 månader innan sommaren eftersom man måste undvika solen! Ska försöka ta mig dit i januari igen på konsultation. Känns dock jävligt jobbigt att resa i 11 timmar enbart för att gå på en till konsultation..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0