Lite mer hoppfull!

Jag känner mig lite mer hoppfull just nu. Och det är ju väldigt skönt! Men, det dröjer väl inte länge förrens allt är på botten igen. Nu är det bara 5 dagar kvar tills laserbehandlingen. Ska bli kul att komma igång med något annat, som jag faktiskt tror mer på än den andra örtbehandlingarna jag gjort. Det är så svårt att veta hur lång tid man ska ge alla behandlingar, gjorde ju 4 örtpeelingar, och huden blev bättre, men inte de resultat jag hoppades ha efter de månaderna! Svårt att om det blivit bättre pga. tiden eller om det är behandlingarna som hjälpt. Hur som helst så tror jag lite mer på lasern, känns som att den är mer effektiv. Men det återstår väl att se!

Jobbigt när det är så fint väder ute idag, eftersom jag inte får vara i solen direkt. Det är på med kepsen när jag är ute med hunden, och annars har jag försökt hålla mig inomhus. Känns tråkigt, jag vill ligga ute och sola. Som förra året den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0