Behandling nr 1

Vad kul det är att logga in på bloggen när man ser att man har fått komentarer! alltid lika roligt! :) idag var jag på första laserbehandlingen, det gjorde faktiskt inte så överdrivet ont. Hade förväntat mig värre smärta än så, däremot ser jag förjävlig ut i ansiktet just nu. Och då överdriver jag inte, jag är lila i hela ansiktet. Ser ut som en påskkärring som har målat sina lila/svarta prickar i hela ansiktet. Vissa prickar är svarta, andra mörk lila. Kommer inte våga visa mig ute nu förrens detta försvinner, vilket ska vara borta om ca 2 veckor. Förhoppningsvis går det snabbare?

Ska kolla upp om jag kan kombinera denna lasern med lite ipl behandlingar kanske, för att få det hela att gå lite snabbare. Men tror inte det går, men att kolla runt skadar inte. Har även börjat läsa mycket om andra behandlingar för ärren, men det finns så mycket, ni anar inte! Jag känner mig nästan stressad pga. det. Vet inte vilken behandling jag vill testa sen. Usch, hur orkar jag med detta egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0