9 dagar kvar

Idag är det 9 dagar kvar tills jag ska på laserbehandling. Det känns ganska jobbigt att behöva undvika solen redan nu. Man får nämligen inte vara solbränd när man gör de behandlingarna, så jag försöker undvika solen så mycket som möjligt. Annars har jag ganska lätt att få färg. Har köpt en keps till och med, tänka sig! Tycker inte det är snyggt med keps på mig, men har inte så mycket val. Måste kunna gå ut med hunden även om det är sol.

Förövrigt hoppas jag att jag får min dermaroller idag, i så fall ska jag testa den i pannan till att börja med. Visserligen har jag inga ärr där men det är mest för att se hur min hud reagerar. Sen känns det lite tråkigt att man inte kan använda AHA produkter samtidigt, eftersom det är aha syra i alla produkter jag använder. Men, jag får helt enkelt använda mina Schrammek produkter. De funkar också bra så det är väl inte hela världen! Hoppas bara inte att min hud blir värre. Var längesen jag hade en finne, men har lyckats få en liten vid munnen. Har prövat min ZENO några gånger när jag känt att det varit på väg nån finne upp, och tycker den hjälpt till viss del. Har ju inte haft så stora finnar som jag hade innan. Däremot hjälpte den inte på den vid munnen. Gjorde 3 behandlingar, och fler ska man inte behöva göra, men finnen "växte" ändå. Eller den blev större. Hoppas den försvinner tills jag ska på laserbehandlingen i alla fall. Så kan man väl eventuellt köra med laser på det röda som blir kvar. Ska bli spännade att se om denna laserbehandlingen kommer funka! Vill inte få för stora förhoppningar, men åhhh vad jag önskar och hoppas. Hade varit en befrielse att bli av med alla röda märken. Lär väl se förjävlig ut ändå i ansiktet, med alla fördjupningar osv, men de är ett senare problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0