Stegräknaren

Idag kom min stegräknare jag beställde igår, oj vilken snabb leverans! Blev lite chockad faktiskt. Kommer dock inte börja installera den idag tror jag, eftersom det var en hel del man skulle ställa in. Får se om det blir idag eller imorgon. Måste börja röra på mig mer känner jag. Har nästan lite ångest över att jag rör på mig så lite som jag gör. Så det är bara till att ta sig ut, lägga in bra låtar på sin mp3 och börja powerwalka för fullt. Längtar tills det blir varmare ute! Som jag nämt innan hatar jag kyla och får super ont i ansiktet när jag varit ute ett tag.

Men kommer uppdatera om hur räknaren funkar osv. Ska nog även ta och bli medlem på en sida där man skriver in hur många steg man går varje dag. Kan ju vara ganska bra att ha koll på det! Och på tal om promenader ska jag faktiskt ut en sväng nu.. Funderar på att väga mig imorgon, får ångest varje gång jag ställer mig på vågen ungefär. Men kan vara ganska bra att veta vad man väger? Och speciellt nu när jag dragit ner på kolhydratera. Hade varit kul att se om det gett resultat enbart genom att lägga om sin kost lite. Men jag får helt enkelt se vilket humör jag är på imorgon :-)



Kommentarer
Postat av: zaida

jösses vilken snabb leverans !

2010-03-17 @ 14:53:36
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0