Peppa peppa!!!

Nu jävlar ska jag köra så det ryker, och bli av med mina kilon jag har gått upp. Mår helt ärligt talat INTE bra av det, och känner inte för att sätta på mig kläder som är för trånga. Känner inte för att köpa nya "större" kläder heller eftersom jag vill gå ner. Hatar verkligen när man känner att kläderna börjar sitta för trångt! Men det ska det bli ändring på nu nu nu! Därför har jag varit och handlat lite nyttig mat idag som jag ska äta. Och jag ska försöka dra ner på kolhydraterna så mycket som möjligt samt försöka räkna lite kalorier så man inte äter allt för många. Det är ju inte bra det heller! Synd bara att jag tycker det är så jäkla tråkigt att laga mat, men jag får väl ta mig i kragen och göra det nu.


Lite av sakerna jag har inhandlat idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0