Naturgodis...

Var inne på ICA idag och skulle handla lite, och fick sånt extremt sug eftert naturgodis så fort jag såg det. Blev sjukt sugen på nötter med choklad, och yoghurt nötterna. Meeeeeeeen, hör och häpna! Jag stod faktiskt emot mitt jäkla söt sug. Fy fan vad stolt jag kände mig sen när jag lämnade affären. Var riktigt riktigt sugen, så det blir plus poäng till mig där. Det är precis sånna saker jag måste lära mig att kontrollera. Annars sitter jag där med en stor påse natur godis eller nåt annat skit och bara vräker i mig.

Dessutom har jag varit ganska duktig på min motionsfront idag också, både powerwalkat och gjort situps. Det är duktigt för min del, haha! Men egentligen så förstår jag inte varför jag inte rör på mig mer, visst, jag tycker det är sjukt kallt ute men man mår så himla bra sen när man väl har motionerat och rört på sig lite mer än vanligt. Längtar verkligen tills jag får mitt promenadband. Skönt att kunna powerwalka samtidigt som man kollar på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0