Mat 22/3

Detta har jag ätit idag:

Frukost: ½ skiva surdegsbröd med 1 ägg

Lunch: 3 skivor fläskfilé med sås + morötter

Mellanmål: Hallon + 1 banan med lite grädde (det bjöds på kladdkaka men detta åt jag i stället)..

Kvällsmat: 3 skivorfläskfilé med sås + morötter



Känner mig faktiskt ganska duktig idag, familjen har ätit både kladdkaka och sen blev det snabbmat på mcdonalds men jag åt inget av det. Ganska bra :-) Fast ändå känns det som att jag har ätit massvis. Har börjat använda min stegräknare idag. Fast enbart när jag var ute med hunden, och fick ihop ca 6500 steg. Det är inte så mycket och det är rekomenderat att man ska gå 10 000 steg varje dag. Men har inte räknat med när jag jobbat, handlat osv, så lite fler steg blir det ju.

Dessutom funderat jag starkt på att köpa mig ett promenadband att ha här hemma, ni vet dem som det görs så mycke reklam om nu på tv? Finns i olika färger och dem verkar faktiskt vara helt OK. Hade varit bra för min del, då har jag inga ursäker längre att inte gå ut. Sen älskar jag faktiskt att powerwalka och tror att ett band hade gjort susen för min del just nu. Eftersom jag fortfarande tycker det är väldigt kallt ute, och eftersom jag är lite känslig. Hatar kyla, usch usch usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0