Mat 16/3

Detta har jag ätit idag:

Frukost: Hallon + kaffe

Lunch: En lövbiff med minitomater, haricoverts, champinjoner och creme fraiche (paprika&chilli)

Kvällsmat: 3 stycken skivor fläskfilè (ca 150 g?) + 5 klyftpotatisar (ca 40g) + morötter,ärtor och sås.



Har försökt räkna lite kalorier i det jag har ätit och uppskattar att jag inte ätit mer än 1000 kcal idag. Men jag räknar inte så noga utan på ett ungefär! Så jag själv har lite koll på hur mycket jag äter. Dock har jag lyckats att inte äta så mycket kolhydrater, för att vara mig...


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Ja frukt är så himla gott! :) Såg att du skrev att du inte tror att du ätit mer än 1000 kcal vilket jag inte heller tror att du gjort. Viill bara säga att man rekommenderar att inte ligga under 1300 kcal för då får inte kroppen all näring den behöver. Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-03-16 @ 20:31:39
URL: http://milktonium.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: 1300 är det Viktklubb rekommenderar oavsett längd/vikt/motion osv. Men du gör ju som du vill :) Känner du att du klarar dig på det lilla och mår bra av det så kör på. Jag älskar mat alldeles för mycket för att göra något sånt. Tycker det är kul med mat. Det som händer är att din kropp inte får i sig allt samt att förbränningen saktas ner eftersom kroppen "sparar" allt den får i sig när man äter så pass lite.

2010-03-17 @ 08:19:15
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0