Inget fjällande ännu

Undrar om behandlingen gått fel eller nåt? För det känns inte likadant som sist, då hade jag ont/stickningar i huden i 2 dagar och fjällade redan dag 2. Nu har det gått 2 dagar och jag har varken stickningar eller börjat fjälla. Hoho??? Aja, får ringa henne imorgon och fråga! Vi tog lite hårdare i fredags än sist, och det känns som att jag borde fjälla ännu mer då. Men jag får se vad som händer.. Återbesök på torsdag, vilket jag inte känner för egentligen. Tycker det är lite långt att åka bara för att gå på en ansiktsbehandling. Bokade även in behandling nr 3 när jag var där.

Hur har det gått med maten för min del i helgen? Som vanligt failade jag, åt kladdkaka i mängder i fredags när jag kom hem. Enbart för att jag var svin hungrig och inte åt på 6 - 7 timmar. Och inte nog med kladdkakan utan jag åt massvis med grädde. Jättebra verkligen! Men har inte ätit några större mängder godis, tog 2 bitar igår men slutade äta sen. Vilket var bra eftersom jag var sugen som tusan. Men, måndag imorgon, ny vecka med nya möjligheter och utan onyttigheter. (säger jag som vanligt, haha!) Men helt ärligt, jag börjar nästan tro att jag har en sjukdom eller nåt. Jag äter när jag blir deprimerad och när allt känns meningslöst, började må dåligt i fredags och tänkte på hur pissigt livet är och att jag aldrig kommer bli av med mina ärr i ansiktet, och genast så åt jag och tänkte att jag kan bli hur jävla fet som helst för jag är ändå ful och äcklig. Dumma tankar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0