Inbillning?

Vet helt ärligt talat inte om jag inbillar mig, men jag har inte känt av mitt extrema sötsug jag brukar ha. Undra om det är för att jag dragit ner på kolhydraterna? Eller om jag helt enkelt känner mig lite mer motiverad att inte äta godis, kakor, bröd osv? Annars brukar jag känna mig sugen varje dag på godis, eller bröd. Och bröd brukar jag äta ganska mycket av. Och vi alla vet att bröd innehåller ganska mycket kalorier och kolhydrater! Så i stället för allt det där brödet jag äter så äter jag något så mycket godare i form av en god köttbit med sallad. Som dessutom är nyttigare. Varför har jag inte tänkt så långt innan?

Dock vet jag inte alls hur länge detta kommer hålla, men det återstår väl att se.. Jätteskönt i alla fall att suget har hållt sig borta. Aja, nu återstår det väl att se om jag kommer gå ner nåt i vikt av att äta mer protein och mindre kolhydrater. Kanske blir helt tvärtom? Hade jag gått upp i vikt hade jag blivit deprimerad.. Sen vet jag att jag hade kunnat röra på mig mycket mer men eftersom jag är känslig för kyla och fryser jättesnabbt hur mycket kläder jag än har på mig så blir det inga längre promenader. Men när det börjar bli varmare ska jag definitivt börja powerwalka och springa mer!

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Ha en mysig tisdag! :)

2010-03-16 @ 14:50:46
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: desiree !

härlig blogg!

kika hemskt gärna in hos mig :D

2010-03-16 @ 15:05:01
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0