Ångest

Klockan är snart 14.00 och jag har inte ätit något alls ännu! Vet att det inte är bra för varken mig eller min kropp men jag är inte hungrig och känner mig inte sugen på att äta helt enkelt. Måste ta och laga något nu känner jag. Dock vet jag inte riktigt vad? Svårt!! Det enklaste hade varit att smälla i sig mackor men det ska jag INTE göra. Nej, får ta mig i kragen nu. Annars lär jag hets äta som en gris om nån timme för att hungern kommer.

Vaknade dessutom i natt och var sjukt godissugen av nån anledning. Bara vaknade och hade enormt sug efter godis. Gick därför ner för att äta några godisbitar men valde i stället att äta några frusna hallon. Vilket egentligen är minst lika gott! Så plus pöäng till mig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0