Telefonsamtal

Just nu sitter jag och väntar på ett telefonsamtal från en klinik som utför fraxel behandlingar mot akne ärr. Jag ahr skrivit upp ca 20 frågor som jag tänkte ställa och som jag verkligen vill ha svar på! Det finns nämligen olika fraxelbehandlingar och jag vet fortfarande inte skillnaden eller vilken som funkar bäst på ärr. Så det ska bli kul att prata med henne! Hoppas hon är kunnig bara, har pratat med många som verkar helt förvirrade..

Igår hade jag en jävligt dålig dag också, mådde riktigt riktigt dåligt. Trodde att gårdagen skulle bli bättre med tanke på att jag var helt förstörd i lördags, men nej då.. Idag är det i alla fall lite bättre. Skönt det! Fick till och med sluta jobbet tidigare igår pga. att jag var ledsen och inte orkade mer.

Hur som helst, allt lila/blå i ansiktet är borta nu, har bara lite röda märken kvae efter blåmärkena jag fick i ansiktet. Hoppas dem försvinner snart dem också, dem gör ju att ansiktet ser mycket värre ut tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0