Rollat

Ikväll har jag rollat min vänstra kind. Klarar inte av att köra båda två samtidigt. Mår jätte illa och känner mig svimfärdig så fort jag ser blodet komma från kinden. Ingen rolig upplevelse men det är skönt när det väl är gjort. Det är inte skönt kan jag lova, det gör ont som in i helvete. Jag använder dessutom lite bedövning men den hjälper tyvärr inte så mycket.

Har blivit lite dålig på att uppdatera känner jag, men mycket beror på att jag känner mig alldeles för deprimerad för att logga in här och skriva överhuvudtaget. Fick en rejäl chock när jag kollade mig i en spegel på ett visst sätt i förrgår. Då såg man ALLA hemska ärr jag har i ansiktet. Och det är många många fler ärr än vad jag trott från början, dessutom såg jag hur djupa dem är. Och hur jävla äcklig hela huden såg ut pga. alla groparna. Kunde inte ens räkna hur många gropar det var, för det va så galet många. Det var den värsta upplevelsen jag haft på länge. Har inte kunnat sova nu på 2 nätter bara för att jag vet att det är så svårt att få bort gropar och ärr. Och det hela kändes så overkligt, jag har verkligen inte sett hur illa det verkligen är. Har vetat att det var illa, men inte såhär illa. Så just nu är jag väldigt nere. Igår grät jag precis hela dagen, mina ögon var helt svullna igår kväll och mitt huvud höll på att explodera av huvudvärken. Tycker det är jobbigt att ingen i min närhet förstår hur det är för mig. Utan alla säger bara "men det är väl ingenting", "det är inget att vara ledsen för" osv. Är så trött på att ingen förstår hur det påverkar en!!! Mår skit även idag för det känns fortfarande helt overkligt med ärren. Jag har kollat på många bilder på folk med ärr, och har tänkt att jag är glad över att det inte är så illa. Men JO, det är så illa!!!! Äcklas av mig själv.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0