Livet

Igår var jag som sagt väldigt ledsen. Och ja, hur hemskt det än låter så kände jag bara för att dö. Gick ut i skogen och satte mig där och bara grät och grät ett bra tag. Och tänkte att det aldrig kommer bli bra.. det känns verkligen så. Och det är förmodligen så, att detta är något jag får leva med hela livet. Vilket jag har så jävla svårt att acceptera. Eller, jag kan inte acceptera det. Och så länge jag inte kan göra det, så kommer jag må dåligt, det vet jag. Funderar på att gå till en psykolog (eller liknande) för att få lite hjälp. Om man kan få någon sådan. Har redan varit hos många kuratorer/psykologer osv, men det har aldrig hjälpt mig ett skit. Känns lagom kul när man varit deprimerad till och från i ca 7 år. Ska livet vara såhär?


Kommentarer
Postat av: Tuva

Hej. Känner igen mig, har också suttit i skogen och bara gråtit. Jag är supe gropig i hela ansiktet, och jag mådde dåligt för det i 6 år! Men jag har nu lärt mig at acceptera det. Det tycker jag att du borde kämpa med att göra också, för livet är så mycket bättre än vad du tror. Kram!

2010-07-29 @ 11:26:52
Postat av: Anonym

Hej Tuva. Har du också haft mycket akne? och hur länge hade du akne? Hur lärde du dig att acceptera det? för mig känns det omöjligt :( kul att du kommenterade och att du har "samma problem". Känns skönt när folk kommenterar så man vet att man inte är ensam...



Har du någon akne idag? Och har du prövat någon behandling mot dina ärr?



Kram

2010-07-29 @ 20:10:10
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0