Gårdagen

Igår mådde jag skit rent ut sagt. Var med pojkvännen och hade ingen lust att börja lipa och förstöra hela kvällen så jag höll det inom mig i stället. Men berättade för honom att jag inte mådde så bra, blir alltid så otrevlig och på dåligt humör då och det märke han nog av.. Jag vet ärligt talat inte om laserbehandlingen gör mer skada än nytta för min del, och då syftar jag på groparna i huden. Dem ser värre ut nu än innan tycker jag. Kanske inbillning, men det ser ut som det. Så jag funderar på att skita i den sista gången jag egentligen ska gå på. Har en annan behandling jag funderar på att satsa på, men den är enbart mot mina gropar, och hon berättade att det röda också kan bli bättre men den jobbar främst på groparna. Och det röda går ju bort förr eller senare, men inte groparna. Så kanske lika bra att ta tag i dem nu. Och hoppas att det röda går bort med tiden.

Finns 2 olika behandlingar jag vill pröva och måste bestämma vilken av dem jag ska satsa på i så fall.. så jobbigt! Det handlar om så mycket pengar så jag vill inte känna efteråt att jag valde fel. Men det vet jag väl aldrig om jag inte prövar, alla reagerar så olika på olika behandlingar. Men det känns som att min hud inte reagerar på ett skit, den blir fan inte bättre!!!!!!!!!!!!!! äckliga jävla ansikte! Hatar att jag får självmordstankar när jag mår dåligt, skulle aldrig göra något men jag önskar verkligen att jag vore död ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0