Zeno

Nu har jag tagit mig i kragen och klickat hem en "my zeno" också som jag skrev om i nåt inlägg lite längre ner. Får väl se om den är något att ha? Men jag hoppas det. Så känner jag att en finne är på G så ska jag attakera den direkt! Det är nämligen det som är meningen. Så den inte hinner bli så stor. Så håll utkik så kommer det en recension om den om ett tag! Det är ju faktiskt inte bara "vi" med mycket akne som denna är bra för, utan den är ju jättebra för de som får nån finne då och då. För ja, visst brukar dem små jävlarna dyka upp innan man ska på fest eller göra nåt annat roligt när man vill vara så fin som möjligt? Då är denna super (om den nu funkar dvs.). Enligt hemsidan ska finnen vara helt borta efter 24 timmar eller i alla fall har blivit mycket mindre.

Såhär står det

"Zeno är det nya revolutionerande sättet att behandla akne. Det har i kliniska tester bevisats att denna medicinska apparat får finnar att försvinna eller minska inom 24 timmar. Dessa tester har också visat att Zeno är den mest avancerade och effektiva behandlingen som finns för att behandla acne."

Men som sagt, det återstår att se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0