Trött på de mesta

Idag när jag vaknade hade jag självklart fått 2 nya finnar, eller röda prickar. En liten i pannan och en pytteliten vid munnen. Aja, jag får bita ihop men just nu känns det somn att hela världen rasar samman. Låter säkert riktigt löjligt men så är det.

Idag är ingen bra dag, jag tänker massa negativt hela tiden. Kan inte sluta heller, det ända som kretsar i mitt huvud är om detta någonsin kommer försvinna. Och när fan då? NÄR?! Har jag inte fått stå ut med tillräckligt i mitt liv. ÅHH! Man blir frustrerad. Och tro mig, jag är inte den som haft tur i mitt liv. Snarare tvärtom. Jag har haft otur nu i flera år. Kommer det alltid vara såhär? Sitter och funderar på roaccutan, jag hade velat börja, men samtidigt så har jag mina funderingar jag haft. Är absolut inte rädd för biverkningarna (låter kanske galet) men eftersom jag mår så dåligt redan så kan jag omöjligt må sämre än vad jag gör. Tro mig.

Är det något jag fasar för så är det sommaren. Visst, jag kommer kunna njuta av solen osv, vilket jag är glad för. Men tänk så blir ansiktet värre? Och dessutom blir det absolut inget festande för min del, får ångest av att bara tänka tanken att visa mig utomhus. Kommer ha en precis likadan sommar som jag haft en gång tidigare för flera år sen. Kan inte hjälpa att det påverkar mig såhär mycket, absolut inte. Men jag går inte utanför dörren ofta, till jobbet och hem. Sen spenderar jag mina extremt roliga dagar genom att umgås med min hund & min pojkvän ibland. Kollar på tv, och sen sover jag. Visst låter det som ett kul liv?

När är det min tur att börja leva?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0