Nyårsafton

Idag är det nyårsafton! Sitter och väntar på att mina naglar ska torka, har precis målat dem lite. Man får väl anstränga sig lite när det är nyår antar jag. Även om jag faktiskt inte känner mig på humör idag. Känner inte för att göra mig i ordning och känner mig allmänt ofräsch. Och sitta och umgås med folk när man känner sig ful & äcklig är inte så värst trevligt. Men jag får hoppas att jag blir på lite bättre humör under kvällen. Och jag kommer be till gud (är dock inte direkt troende), men jag hoppas av hela mitt hjärta att 2011 kommer bli ett bättre år för mig. Ohh vad jag önskar att det blir så!

Har dessutom bestämt mig för att ha lite nyårslöften, som säkerligen kommer brytas snabbare än jag vet inte vad. Men jag måste försöka sluta frossa pga. depressionen. Och jag måste gå ner alla kilon jag gått upp! Så inget mer onyttigt för mig om det blir som jag vill. Och mer träning och röra på mig mer. Lyckas jag med detta ska jag absolut ta och unna mig en tandblekning och massa nya kläder. Inte kul att köpa kläder nu när man gått upp i vikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0