Julafton imorgon..

Imorgon är det julafton. Ska jag vara ärlig har jag aldrig riktigt gillat julen, eller jo, när jag var väldigt liten. När mamma & pappa firade tillsammans och hela familjen var samlad. Nu är det inte så längre. Tycker mest att julafton är jobbig och julmat är det äckligaste som finns. Vill bara att helgen ska vara över! Men man får offra sig och umgås med familj och släkt. Tänkte kanske till och med sminka mig lite imorgon, har inte gjort det på evigheter. Vet inte ens som jag äger något smink som inte har nått sitt bäst före datum. Får väl kolla upp det.

Har fixat alla mina julklappar i alla fall, slagit in allihopa! Och resten av kvällen ska jag lägga ansiktsmask och hårinpackning tänkte jag. Lite fräsch får man väl försöka vara! Även om man inte känner sig speciellt fräsch.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0