Dermaroller

Igår kväll körde jag med dermarollern. Tycker det är så jobbigt att ta tag i att man ska rolla, det känns så jobbigt att göra på något sätt för jag vet att om jag ska rolla så måste jag kolla i speglen. Men, det gick bra igår och jag körde till och med båda kinderna samtidigt! Innan har jag tagit en varje dag pga. smärtan men igår var jag så arg och frustrerad att jag bara körde på. Men min sista kind var verkligen plågsam och gjorde ont! Förmodligen blir detta sista gången jag kommer rolla på ett tag då jag tror jag kommer genomgå behandlingen jag varit på konsultation för i september. Ska ev. boka datum idag, men som sagt, ska på besök på ett annat ställe nästa vecka också. Så nästa onsdag vet jag säkert hur "ansiktsschemat" kommer se ut framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0