Dålig dag

Idag mår jag jättedåligt av någon anledning. Även om jag inte lyckats se mig själv i ansiktet (oftast då jag mår dåligt) så har jag gått runt och tänkt på hela dagen att jag aldrig kommer få ett perfekt ansikte. Och det känns som att jag alltid kommer vara missnöjd med ansiktet för resten av mitt liv. Och det är ingen rolig känsla. Om någon bara visste hur dåligt jag mår för ärren. Jag blir så ledsen när jag tänker på att jag en gång haft en jättefin hy, och nu kommer den aldrig bli fin igen. Det är så orättvist!!

En sak jag glädjs åt är att sommaren i princip är slut. Vädret är skit och det är jag faktiskt glad över. Allt roligt sommarfestande är över och nu slipper jag ha ångest över att jag missar en utekväll med vännerna. Och dessutom slipper jag ha ångest över att jag inte kan ligga på stranden och ha det skönt. Jag undrar verkligen hur jag kommer må om ett år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0