Överraskad

Som jag har nämt innan jag kollar jag mig väldigt ogärna i speglen, pga. mina hemska ärr. Vilket på ett sätt är ganska bra att jag inte gör, eftersom jag blir lika ledsen varje gång jag ser ur fan jag ser ut i ansiktet. MEN, jag kollade mig för några dagarsen, kände att det var dags, och blev vääldigt positivt överraskad måste jag säga. Absolut inte så att allt var borta, långt ifrån. Men det har blivit mycket mycket bättre sen sist jag kollade. Ärren har börjat blekna och jag ser det som väldigt positivt. Så även om jag hatar att kolla på ärren så blir man självklart glad när dem blir finare & finare.

Var på min 4:e behandling igår, ska jag vara ärlig så trodde jag ju att det skulle räcka med 3 behandlingar sen skulle min hud vara tipp topp. Jag måste börja intala mig själv att jag är alldeles för hoppfull och att det kommer ta lång lång tid innan allt är bra igen. Ska nog gå på några behandlingar till, eftersom det ändå har gett effekt. Och sen tänkte jag nog pröva nån starkare laser, fraxell eller nån annan typ som är bra mot ärr. Ska besöka två kliniker nästa vecka där dem utför starka laserbehandlingar fö att se vad dem har för förslag. Det är ju helt klart en kostnadsfråga, kostar så satans mycket pengar, och därför är det bra om jag kan börja spara lite redan nu. Och eventuellt börja med det starka behandlingarna efter sommaren. Vill inte ens veta hur mycket pengar jag har lagt ut sammanlagt på behandlingar under de senaste månaderna. Det blir nog i snitt 25 000 kr (om inte mer).. Puuuuh! Men jag hoppas att det är värt det i slutändan, och att jag äntligen får må bra jag också!

Kommentarer
Postat av: Bastiankajsa

Lots of great info, keep up the good work!

2011-08-31 @ 07:26:19
URL: http://bastiankajsa.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0