Svarat

Nu har jag svarat på lite kommentarer. Svar hittar ni i inlägget där ni själva kommenterat :)


Fick hem en AVI idag om att mitt smink jag beställt har kommit till posten. Så ska hämta ut det sen. Kände för att pröva något smink som är täckande (så man kan börja gå ut lite), och hittade ett som verkade bra. Dock gick allt jag beställde på 1000 kr! Varav frakten kostade 350 kr. Helt galet tycker jag! Beställde inte från Sverige utan från USA tror jag att det va. Sen stod det på min AVI att jag ska betala ytterligare 250 kr när jag hämtar ut paketet pga. tullavgift och postens avgift. Så det blev ett jäkligt dyrt smink, för att bara pröva på om det är bra! Vet inte ens om jag har beställt hem rätt färger osv. Vilket är jättesvårt att veta när man inte prövat sminket innan.


Men är det bra och om det täcker bra så är det väl värt pengarna. Kommer skriva en recension här sen om vad jag tyckte om sminket. Är det någon som prövat något bra smink när man har gropar och röda märken? Jag är själv jätterädd att groparna ska framhävas om man sminkar sig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0