Benhinneinflammation

Jag vill ju gärna börja springa nu igen när jag mår lite bättre och inte känner mig sjuk längre. Dock har jag haft ont i smalbenet ett tag och bokade därför tid hos läkaren idag. Det visade sig att jag hade fått benhinneinflammation och måste nu äta medicin för detta i 10 dagar. Får inte anstränga benen heller under tiden. Hur tjatigt känns inte det på en skala? Blir lite arg faktiskt. Fick dessutom ta lite blodprovet idag för att kolla lite andra saker och självklart skulle jag svimma. Kände att jag började må illa när de stack mig i armen och sedan blev allt svart. Vaknade av att 3 personer stod och försökte väcka mig. Det är otroligt läskigt att svimma! Har bara hänt mig en gång förut.

En positiv sak är dock att mitt ansikte börjar se normalt ut efter mina försök med syror. TUR! Glad att jag inte fått fler ärr. Vet inte vad jag hade tagit mig till då!


Kommentarer
Postat av: Eva.I.

Hej.

Det var dom här bilderna som var väldigt avgörande i mitt val att börja med Kerin Herzog.

Förutom att jag använder krämen för 25+



http://beautybytanci.se/2010/october/fore-och-efterbild-pa-huden-karin-herzog-e.html

2011-02-01 @ 16:43:34
Postat av: Anonym

Åh vilka fina bilder! Vad kul att hon fått så bra resultat. Nu blev jag väldigt sugen på att pröva de produkterna också :) Hur länge har du använt dem?



2011-02-02 @ 20:13:20
URL: http://javlaakne.blogg.se/
Postat av: Eva.I.

Jag har använt vitakombi 2 i ca 4 veckor nu.

Man ska väll använda dom flesta produkter i drygt 3 mån innan man säger om det är bra eller dåligt.

Visst har jag en hel del röda märken kvar som ska blekas bort men jag har aldrig tidigare använt en produkt som gett så bra resultat.

Och speciellt inte på så här kort tid.

Alla finnarna är nästan borta.

Ska även skaffa Gel Glyco Rose och ögonkrämen sen.

2011-02-02 @ 21:44:01
Postat av: jem

Hej hittade din blogg häromdagen och fastnade..



jag har själv haft/har under perioder hudproblem med akne ,finnar och ärr men mina syns då och då. Jag äter roaccutan just nu och den hjälper, min hy är otroligt fin , det enda jag sen vill göra något åt är mina ärr.



Jag läste på din blogg att du gör någon slags kemisk peeling? Jag undrar om du gör det hos en hudläkare eller hos en hudterapeut?



Jag fick tips om en hudläkare i gbg som gör en kemisk peeling, och den gör man bara en gång, och jag undrar om det är en sådan du gjort? vad jag förstod det som så gör man flera lättare varianter hos hudterapeuter?



Hör gärna av dig o säg till, för jag kanske gör denna till hösten..

du får gärna maila mig

[email protected]

2011-02-18 @ 08:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0