Idag kom den!

Idag kom min Zeno hem i brevlådan. Tyvärr har jag ingen direkt aktiv finne just nu så kan inte pröva den förrens det dyker upp nåt otrevlig i ansiktet. Men det ska bli riktigt spännande att se om den funkar faktiskt! Just nu ligger den och laddar, den ska nämligen ladda i 24 timmar innan man kan börja använda den. Lika bra att ladda den så man kan använda den på direkten när det är dags. Det bästa är som sagt att använda den så fort man känner/ser att en finne är på väg upp. Då har den bäst effekt står det!

Förövrigt så är min hud jättelen efter min örtbehandling, den känns superfräsch och allt fjällande är över. Var ju som sagt på återbesök och lyxbehandling i torsdags. Då fick man ansiktsmassage, nackmassage, portömning, plockning av ögonbrynen och en lyxmask i slutet. Det var underbart! Och det positiva var att jag inte hade alls mycket att klämma. Tror hon sa att hon hittade tre pormaskar som hon kunde ta. Så det var ju toppen.

Ska dit igen om ca 2 ½ vecka, längtar redan tills nästa gång. Tror faktiskt på denna behandlingen än så länge. Och skulle det blossa upp mer finnar/akne nu så har jag bestämt mig för att börja med roaccutan. Inte om det skulle blossa upp nu, för som jag skrivit har jag bestämt mig för att vänta tills efter sommaren i så fall.


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Hej! Precis som med allt annat beror det på hur många kcal jag har att använda mig av. Dock gjorde jag så igår att jag la in glassen först, 100g och anpassade resten av dagen efter det. Egentligen äter jag bara glass på helgerna men tyckte det behövdes igår ;)

2010-03-03 @ 07:45:55
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0