Ny dagkräm

Jag har inskaffat mig en ny dagkräm, samt ett nytt medel man lägger om man får nån finne. Ska testa dessa produkter och se om de funkar. Dagkrämen ska hjälpa mot röda märken/ärr så jag får se om det gör någon skillnad på mig eller inte! Tänkte bara använda krämen på dagen eftersom jag gör med mina AHA produkter på natten. På natten får huden jobba lite extra och på dagen får den helt enkelt vila från alla syror och starka krämer.

Rollade ju min ena kind igår och idag är det fortfarande rött och till och med lite svullet! Tog nog i ganska bra igår ändå. Och nu sitter jag här med min bedövningskräm på höger kind och ska snart köra med rollern där. Längtar tills det är gjort, älskar känslan efteråt. Och när man står framför speglen och rollar på alla äckliga ärr så tar man i så hårt bara för man ser hur illa det verkligen är. Hoppas inte jag blir svimfärdig idag bara!


Kommentarer
Postat av: scarface

Ska man trycka hårt när man rollar?Ska den inte bara glida över hyn med ett lätt tryck?



Har du förresten testat vichy normaderm natt-kräm anti inperfection care? Den är bra tycker jag.Som rengöring så är vichy normaderm "tvålen"bra-en grön plastflaska med pump,dyr men bra.

2011-08-07 @ 09:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0